Łotrzyki

Przełęcz

Promocje


Myto ogarów Myto ogarów 54,00 zł 59,00 zł

Diabeł Memnoch Diabeł Memnoch 36,00 zł 39,90 zł


Ostateczny argument królów Ostateczny argument królów 44,90 zł 49,00 zł

Splątane sieci (Bishop) Splątane sieci (Bishop) 32,00 zł 35,90 zł

Wiedźma z lasu Wiedźma z lasu 25,00 zł 29,90 zł

Takeshi 1. Cień śmierci Takeshi 1. Cień śmierci 36,00 zł 39,90 zł

Mroczny bies (tw.) Mroczny bies (tw.) 36,00 zł 39,99 zł

Nadejście mrocznej mgły Nadejście mrocznej mgły 31,00 zł 34,90 zł


Sława i Fortuna Sława i Fortuna 72,00 zł 79,90 zł

Zwroty i reklamacje

Wyciąg z regulaminu dotyczący reklamacji i zwrotów:

 

VI    REKLAMACJE.

1.  Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient powinien zgłaszać pisemnie za pomocą formularza elektronicznego i nadsyłać go na adres: bok@solarisnet.pl. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

2.  Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.

3.  Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu: Solaris, 11-034 Stawiguda, ul. Warszawska 25 A. Do odsyłanego towaru należy KONIECZNIE dołączyć dowód zakupu (paragon bądź faktura VAT) i opis reklamacji i wady towaru.

4.  Sklep niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VIII Zwrot należności dla Klienta..

 

VII   PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

1.  Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w oświadczenie na adres: Solaris, 11-034 Stawiguda, ul. Warszawska 25 A oraz dokonać zwrotu towaru do Sklepu.

2.  Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

3.  Prawo Konsumenta od odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
a)  w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
b) w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, po którego otwarciu nie można już zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c) w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
d) w którym przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
e) dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4.  Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 7  (siedmiu) dni zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale VIII Zwrot należności dla Klienta.

5.  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sklepu.

                         

                         

 VIII  ZWROT NALEŻNOŚCI DLA KLIENTA.

 1.   Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni.

  2.  Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa, zwrot nastąpi na konto Klienta w Sklepie o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem, a następnie za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta.

  3.  Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Sklep internetowy Shoper.pl