- 848 Views
- SolarisNET
- 3 kwietnia 2022
- Biznes
Reklama Google Ads czy warto?
Ludzie przy tworzeniu strony internetowej zastanawiają się – ale co dalej? Przecież teraz nie wystarczy tylko ją stworzyć, zapłacić i wdrożyć na serwer. Gdzieś trzeba się zareklamować, sprawić by znalazła się ona bardzo wysoko w wyszukiwarce i gwarantowała znacznie lepszą widoczność i przede wszystkim klikalność. To ona pomaga w osiąganiu efektów, a tym samym zarabianiu. Dlatego jak sprawić, by strona szybko znalazła się wysoko w Google i zachęcała internautów do odwiedzania?
W dobie globalizacji i bardzo dużej konkurencyjności między stronami, już nawet tradycyjne pozycjonowanie nie zawsze daje zadowalające efekty. Nasza konkurencja nie śpi i również korzysta z takiej formy reklamy i widoczności w wyszukiwarce, a na domiar złego – mogą to robić już od dłuższego czasu! Dlatego oczywiście, możemy również wybrać pozycjonowanie, jednak nie będzie to szybki efekt, a długa praca i uciekające pieniądze. Tutaj z ratunkiem mogą przyjść linki sponsorowane. Ale czy warto? My polecamy Google Ads bo działa znakomicie!
Jak działają linki sponsorowane?
Wystarczy wyobrazić sobie prostą sytuację. Szukamy serwisu komputerowego, bo zepsuł nam się, powiedzmy, dysk w komputerze. Wchodzimy szybko w Google, wpisujemy frazę kluczową – serwis komputerowy Warszawa (lub inne miasto) i klikamy enter. Przed nami tysiące wyników i setki stron. Co robimy? Ograniczamy się do pierwszych – szybkie kliknięcie, adres, telefon dzwonimy. Prawdopodobnie ten pierwszy na liście serwis skorzystał z linków sponsorowanych, aby jego dane były jak najwyżej. Jak to działa?
Serwis najpierw musiał stworzyć konto w AdWords (lub skorzystał z usług firmy, która się tym zajmuje), konfiguracja konta pod określone frazy kluczowe, określenie długości kampanii oraz budżetu, podpięcie pod kartę kredytową i gotowe! Teraz tylko trzeba czekać, aż ktoś kliknie w naszą stronę, a wówczas z konta ściągane są środki finansowe – jak duże? Wszystko zależy od algorytmu, jakim posługuje się Google – czasami mogą to być kwestie kilku groszy, niekiedy kilku złotych (popularność frazy, konfiguracja, nawet czas ma tutaj duże znaczenie).
Wydaje się proste, prawda? Jednak ktoś powie – zaraz, zaraz, a co z naturalnym pozycjonowaniem? Opłata najczęściej jest stała – za pracę agencji, lub za efekty, a wyniki później długo się utrzymują i gwarantują wysoką pozycję. Tutaj nikt nie będzie się kłócić, bo pozycjonowanie jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, gdy zależy nam na stałych efektach, jednak przeszkodą zawsze jest czas! Na pierwsze wysokie pozycje w wyszukiwarce, bardzo często czekamy długimi miesiącami, gdy konkurencja nie śpi. Można wtedy na dwa sposoby działać – korzystać zarówno z linków sponsorowanych, jak i inwestować swoje pieniądze z pozycjonowanie. Zawsze jest to większa szansa na sukces i gwarancja, że robimy wszystko dla swojego biznesu, by podciągnąć go na wyżyny wyszukiwarki i mieć dobre miejsce!
Źródło: https://mediaclick.pl/
- 8 października 2024
Sztuka Analizy Tekstu: Język Polski
- 14 sierpnia 2024
Torby z nadrukiem: Jak personalizacja może wyróżnić Twój styl?
- 3 czerwca 2024